dinsdag 24 augustus 2010

Boomhut

Boomhutten zijn in. Voor een origineel getimmerde boomhut mag je al gauw 5500 euro neertellen. Maar dan heb je er wel eentje op maat.
Niet dat ik plannen heb, alleen is onze kleine man een nieuw bed beloofd voor in het nieuwe huis.
Een stapelbed. Dat is wat hij denkt. Ik heb mijn oog al laten vallen op een half - hoogslaper van steigerhout en dan mogen ze er van mij een mini laddertje bij timmeren.
Komt zoon vandaag met het verhaal van een boomhut bed. Zoo leuk want dan kan hij daaronder spelen... Nu ontgaat mij toch iets. Hoe komt dat joch aan deze informatie? Is het normaal dat mannetjes van 4 al hebben kennis genomen van een boomhut stapelbed? Ben meteen gaan googlen. Dat bed kost verdorie 1488 euro. We zitten niet op dezelfde golflengte. Dat wordt nog ff schakelen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten