dinsdag 29 juni 2010

Nieuwe schoenen

Nieuwe schoenen gekocht. Hoge pumps met open neus en enkelbandje, beige met bloemetjes, hak van zo'n 8 cm (geloof ik, heb geen cm bij de hand, in elk geval behoorlijk hoog). Ik kon ze niet laten staan. Die schoenen vroegen om een nieuwe jurk. Ook daarin ben ik geslaagd. Een lila jurk van Staff (Deens merk blijkt). Ik draag nooit jurken. Nou ja, alleen voor de gelegenheid als ik met partner mee 'moet' naar een dineetje in kader van zijn werk. De jurk van dit voorjaar hangt na 1x dragen in de kast. En die van de gelegenheid ervoor, nota bene eentje van Save the Queen (kostte een rib uit (z)ijn lijf) is ook niet 1 keer extra van het hangertje gehaald. Met deze jurk is het anders, zeg ik nu. Vanwege de schoenen. Wat hebben vrouwen toch met schoenen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten