donderdag 10 juni 2010

Ziek kind

Morgen moet ik weer een kind thuis houden. Onze kleine man is weer beter. Dit keer blijft dochter (2) thuis. Vanwege mogelijke besmetting van krentenbaard (ze heeft klein vlekje bij mond). Als ik dan toch een werkdag moet inleveren maak ik er dagje quality time met dochter van. 's Morgens naar het Gemeentemuseum Den Haag. Dat is bekend terrein. We bezoeken regelmatig met gezin op zondagochtend de lopende tentoonstelling. Daarna tosti eten in het Theehuis wellicht... Ik ben met Markus tijdje geleden ook gaan lunchen. Hij vond het machtig interessant 'naar het restaurant' te gaan. Zat ik daar (zoo leuk) met een mannetje van 3 aan een klein rond tafeltje tussen zakelijke lunchers. Je zou zulke 1 op 1 momenten met je kind gewoon regelmatig moeten inplannen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten