zondag 18 juli 2010

50 is het Nieuwe 30

'50 the New 30'. Dat zei Naema Tahir in een reactie op mijn vraag '40 het nieuwe 30?'
Ik moest wel even slikken. Want hoe blij ik ook ben met mijn 40, ik zie toch echt wel dat het verval voorzichtig in gang is gezet. Zo'n mooie zomer helpt ook niet mee. Op vakantie in bikini werd ik me weer bewust van die putjes in mijn dijen. En ook bij een kleine maat 36 kan zo'n typisch vrouwenbuikje in zomerbroek behoorlijk in de weg zitten. Ik zal meer moeten opletten. De wijntjes zal ik niet laten staan maar 40 vraagt wel om 2x p/w naar de sportschool in plaats van zondagmiddag 16.15 nog ff snel (17.00 uur gaat sportschool dicht dus zweten wordt het nooit).
Terug naar Naema: 'Ik zie de jaren 40 als een soort cadeautje. 40 is 10 x 40. Je kan er 10 jaar lang als 40 uitzien. En dan word je als je 50 bent 40.'
Zou het?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten