zondag 11 juli 2010

Hoe kijken mannen naar vrouwen van 40

In het interview met Sanne Boswinkel (over 40 worden) voor esta vroeg ik: Hoe kijken mannen naar vrouwen van 40?/Wat is jouw ervaring? Sanne: 'Mannen van 60 durven naar me te kijken. Mannen van mijn eigen leeftijd realiseren zich dat iemand van 40 leuk is en de categorie 20+ kan ook geinteresseerd kijken.' Aldus Sanne.
Dat heb ik vandaag in de sportschool eens even getest. Mannen van 50+ keken. Mannen van mijn eigen leeftijd ook, dus dat zit wel snor. Maar waar waren nou die jongere mannen... Die zijn er natuurlijk niet vanwege de voetbal vanavond hield ik mezelf voor. Eenmaal buiten zag ik een mooie jongeman in de auto nog even een aai over zijn bakkebaarden geven. 'Ziet er goed uit'. riep ik blij. 'U ook', kreeg ik terug. U..? Ik geloof niet dat ik dit als 'geinteresseerd kijken' mag beschouwen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten