zondag 16 mei 2010

Ik ga een eindje vliegen

Vrijdag met Marieke gebeld, mijn uitgever bij Gottmer waar bijt-ie in je bil! wordt uitgegeven, om haar ook uit te nodigen voor de boekpresentatie en Female Forty borrel. Eind september komt er een bijzondere uitgave uit van bijt-ie in je bil + CD (10.000 ex.). Gottmer heeft Ageeth de Haan voorgesteld als zangeres. Ik ben daar heel content mee.

Kajsa, die het management regelt van Ageeth, stuurde me eind vorig jaar de CD Vlinder. Die CD is zooo leuk! Ik vind de liedjes minstens net zo bijzonder als mijn kindjes dat vinden. 'k Kan het niet nalaten om bij 'Ik ga een eindje vliegen', samen met mijn dochter van 2, theatrale vliegbewegingen te maken. Oke toegegeven: we gaan ook op een krukje staan. Je moet toch de lucht in ...
Zie optreden You Tube: http://www.ageethdehaan.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten