donderdag 20 mei 2010

Libelle Zomerweek

Vandaag is Ebru jarig, een van de vrouwen uit het boek. Ebru is jarig tijdens de Libelle Zomerweek (Ebru schrijft o.a. voor Libelle) en had me uitgenodigd cupcakes te komen eten.
Nou vooruit dan. Kindjes op de Harlekijn en wederom verbannen uit mijn huis vanwege kijkers, toog ik op weg naar Almere.
Onderweg bekroop me een licht schuldgevoel. Gisteren exorbitante bedragen uitgegegeven aan een nieuwe Marlies Dekkers, shirt, broek en jas terwijl beide kindjes hoog nodig nieuwe kleren behoeven. Ik had deze middag ook anders kunnen besteden...
Wat mij gewaar is geworden vanmiddag, begrijp ik overigens nog steeds niet helemaal. Een parkeerveld vol touringbussen, massa's mensen met uitpuilende trolly's die geacht worden bij allerhande kraampjes te kopen en dat tegen betaling van een entreeprijs van 18,50.
Ik heb Ebru gevonden en de cupcake was heerlijk. Een prettige bijkomstigheid was, dat ik tegenover de ingang aanliep tegen een stand met kinderkleding. Voor anderhalf Marlies Dekkers toch 14 stuks kleding weten te bemachtigen voor zoon en dochter. Wij zijn klaar voor de zomer.

Foto: Ebru Umar, p. 26 Veertig vrouwen van 40


Geen opmerkingen:

Een reactie posten