dinsdag 18 mei 2010

De flow van vrouwen van 40

Ik ontving mail van het Leidsch Dagblad.

Het uitgewerkte interview met de titel: De flow van vrouwen van 40.
Het stuk begint over mijn net gelakte nagels waardoor ik Jojanneke geen hand kon geven. Ik heb inderdaad 3 minuten voordat ik arriveerde op een bankje verderop in het Leidse Hout mijn nagels zitten lakken. Ze waren nog niet droog. Dat klopt.
Dat is me eerder overkomen. 10 jaar geleden op het door mij geintiteerde Nationaal Forum voor Politie en Veiligheid in De Doelen in Rotterdam. Ik was 's morgens vroeg naar de kapper geweest om de hoek van de congreslocatie, om Pieter van Vollenhoven; toenmalig minister Klaas de Vries en allerlei andere grote namen in de wereld van de politie- en veiligheidszorg, repressentatief te kunnen ontvangen. Met nog natte nagels kwam ik terug en weigerde de toegestoken hand van Jan van Riessen, plaatsvervangend korpschef van Amsterdam. Vanwege mijn nagellak! Ik denk dat hij me daarna niet meer assiocieerde met de inhoud van het programma.
Gelukkig is de insteek van het Leidsch Dagblad positief al sluit het artikel af met: 'De rode nagellak is droog'.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten