maandag 17 mei 2010

Ongezien moment

Dionne belde over wat ik nog wilde veranderen op mijn site.
Terwijl ik met mijn mobiel in de tuin heen en weer liep, heb ik toch het moment gemist waarop Tanne-Jo besloot alle roze bloemetjes van Hans z'n trots: een struik in het midden van de tuin in volle bloei, te plukken. Ze deed ze allemaal keurig in het bakje achterop haar nieuwe fiets. 'k Was even not amused want er kwamen 3 kijkers vanmiddag. Weg is je blikvanger in je tuin.
Ben maar met de kinders naar de bakker gegaan en heb ze buiten de lunch laten gebruiken om kruimelwerk en andere verassingen te voorkomen. Markus bedacht dat het leuk was om zijn beker melk over de bank voor het huis te gooien (eerste indruk voor nieuwkomers). Vervolgens kregen de planten van de buren water uit mijn fles Spa Groen. Tanne-Jo ging nog even 'een straat maken' met de stenen die net met beleid op elkaar waren gestapeld tegen de muur van het huis.
Ik sta erbij en het gebeurt gewoon! (en ik krijg morgen weer kijkers terwijl dat grut hier de hele dag rond loopt)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten